E-POE ÜLDTINGIMUSED

1. Sissejuhatus

Käesoleva e-poe parkimiskell24.ee (edaspidi E-pood) omanik ja haldaja on UJ AUTO OÜ (registrikood: 16841799, edaspidi ka Müüja). E-pood tegutseb kaubamärgi parkimiskell24.ee all, mis võib erineda Müüja juriidilisest nimest.

Käesolevad tingimused ja reeglid kehtivad E-pood parkimiskell24.ee kasutamisel ning Veebilehe kaudu pakutavate teenuste ja kaupade ostmisel.

E-poodi sisenedes või selle teenuseid kasutades kinnitab kasutaja (edaspidi ka Klient), et on alljärgnevate tingimustega tutvunud, neist aru saanud ja nõustub neid täitma. Kui Klient ei nõustu nende tingimustega, ei ole tal lubatud E-poodi kasutada.

2. Küpsiste kasutamine

E-pood kasutab küpsiseid (cookies), et parandada kasutajakogemust ja võimaldada e-poe korrektset funktsioneerimist. Küpsis on väike tekstifail, mis salvestatakse kasutaja seadmesse veebiserveri poolt.

  • Nõutavad küpsised: Olulised e-poe baasfunktsioonide ja turvalisuse tagamiseks. Neid küpsiseid ei saa keelata, kuna ilma nendeta ei tööta e-pood korrektselt.

  • Analüütilised ja turundusküpsised: Kasutatakse e-poe liikluse analüüsiks ja parema kasutajakogemuse pakkumiseks. Kasutajal on võimalik neid küpsiseid lubada või keelata vastavalt oma eelistustele.

E-poodi kasutades nõustub Klient nõutavate küpsiste kasutamisega. Täpsem teave küpsiste kasutamise kohta võib olla kirjeldatud eraldi Privaatsuspoliitikas.

3. Lepingu sõlmimise kord

3.1. Lepingu sõlmimise hetk
Leping loetakse sõlmituks hetkest, kui Klient on tasunud toote/toodete eest ning Müüja on tellimuse kinnitanud. Eraldi eraldi teavitust Kliendile ei saadeta, vaid tellimus pannakse teele.

3.2. Tellimuse vormistamine samm-sammult

  1. Toote ostukorvi lisamine – Klient valib sobiva toote ja klikib nupul „Lisa ostukorvi“.

  2. Ostukorvi ülevaade – Kliendile kuvatakse ostukorvi sisu (toote nimetus, kogus, hind ja kogusumma).

  3. „Checkout“ – Klient klõpsab ostukorvi vaates nupul „Checkout“, mille järel avaneb leht, kus:

    1. Kuvatakse taas ostukorvi sisu.

    2. Klient saab soovi korral sisestada sooduskoodi.

    3. Klient valib riigi, kuhu tooted tarnitakse.

    4. Klient määrab DPD või Omniva pakiautomaadi, kuhu kaup saadetakse.

    5. Klient vajutab „Continue“, et liikuda edasi.

  4. Kontaktandmete sisestamine – Klient täidab väljad: e-post, täisnimi ja telefoninumber. Samal lehel peab Klient kinnitama, et on tutvunud e-poe üldtingimustega, märkides vastava linnukese „I agree to terms and conditions“. Seejärel vajutab Klient uuesti „Continue“.

  5. Makse sooritamine (Stripe kaudu) – Klient valib sobiva makseviisi (pangakaart, krediitkaart, Apple Pay, Google Pay või iDeal) ja sisestab makseandmed. Klient kinnitab makse, klõpsates nupul „Pay“.

3.3. Makseviisid

  • Pangakaart või krediitkaart (Stripe)

  • Apple Pay

  • Google Pay

  • iDeal

Makse toimub koheselt ning ülekande arvet ei väljastata. Sularahas tasumine ei ole võimalik.

3.4. Tellimuse kinnitamine

  • Tellimuse kinnitus väljastatakse automaatselt peale makse laekumist.

  • Kinnituskiri saadetakse Kliendi e-posti aadressile ning see sisaldab tellimuse üksikasju: tootenimekiri, hinnad, kasutatud sooduskood(id), tarne sihtkoht ja Kliendi andmed.

3.5. Laoseis
Kõik e-poes kuvatavad tooted on laos. Süsteem ei võimalda esitada tellimust, kui vastavat toodet laos ei ole.

3.6. Lepingu tühistamine enne kohaletoimetamist
Lepingut ei ole võimalik tühistada enne kauba kohaletoimetamist. Pärast kauba kättesaamist kehtib tarbijal siiski seadusest tulenev taganemisõigus, kui see on asjakohane (vt lähemalt peatükist „Taganemisõigus“).

3.7. Vigade parandamine
Kui Klient on tellimuse esitamisel eksinud või avastab pärast tellimuse vormistamist andmete vea, tuleb sellest koheselt teavitada Müüjat e-posti aadressil info@parkimiskell24.ee, märkides kirjas ära vea olemuse ning tellimuse andmed (nt tellimuse number).

4. Hinnad, maksud ja tasumine

4.1. Hinnad ja maksud

  • Kõik E-poes kuvatavad hinnad sisaldavad kõiki kehtivaid makse, sh käibemaksu.

  • Ettevõte on käibemaksukohustuslane.

  • E-pood kuvab hetkel hindu peamiselt Eesti turule, kuid võimaldab soovi korral tooteid tellida ka mujale.

4.2. Tollimaksud ja võimalikud lisakulud

  • Kui Klient tellib tooteid väljaspool Euroopa Liitu asuvasse riiki või eritingimustega piirkonda, siis võivad lisanduda tollimaksud või muud impordimaksud.

  • Kõik sellised võimalikud lisakulud on Kliendi kanda, kui need ei ole E-poes tellimuse vormistamisel selgesõnaliselt märgitud.

  • Müüja ei vastuta Kliendi territooriumil kehtivate maksude, tolliformaalsuste või seadusest tulenevate lisatasude eest.

4.3. Tasumismeetodid

  • Maksete vahendamiseks kasutab E-pood Stripe lahendust, mis võimaldab tasuda pangakaardi või krediitkaardi, Apple Pay, Google Pay või iDeal abil.

  • Kogu makseprotsessi käigus tekkivad tasud või teenustasud on toote hinna sees; Müüja ei lisa eraldi maksetasusid.

  • Ettevõtetega või hulgiklientidega kokkuleppel võib Müüja pakkuda tasumist arve alusel.

4.4. Valuuta

  • E-pood kuvab ja aktsepteerib makseid üksnes eurodes (EUR).

  • Välisriikidest tellimisel tuleb Kliendil arvestada, et pangad või maksevahendajad võivad rakendada valuutavahetusega seotud tasusid või kasutada oma vahetuskurssi.

4.5. Hindade muutumine ja kampaaniad

  • Müüjal on õigus igal ajal hindu muuta. Juba tellimuse vormistanud Klient tasub hinna, mis oli ostukorvis kajastatud ostu sooritamise hetkel.

  • Kampaaniahindadel või eripakkumistel on kindlaksmääratud kehtivusaeg, mida Müüja võib igal ajal muuta või lõpetada.

4.6. Hinnainfo kuvatavus

  • Tootelehel ei ole eraldi märget „hind sisaldab KM-i“, kuid kui hind E-poes on kuvatud, on see alati koos käibemaksuga.

  • Tarnekulu on nähtav ostukorvis ja arvestatakse lõppsummale, välja arvatud juhtudel, kui kehtib tasuta transport (märgitud „free shipping“).

4.7. Peidetud kulude puudumine

  • Müüja ei rakenda mingeid varjatud tasusid; kõik ostuga seotud hinnad kuvatakse Kliendile enne ostu kinnitamist selgelt.


5. Kauba kohaletoimetamine ja tarneaeg

5.1 Tarneviisid

  • Kauba kohaletoimetamiseks kasutab Müüja peamiselt Omniva või DPD pakiautomaate.

  • Tarneviisid on samad nii Eesti-siseselt kui ka välismaale saatmisel, välja arvatud erijuhtumid, mille puhul tuleb eraldi kokku leppida (vt p 4.4).

5.2 Tarneaeg

  • Eesti-siseselt on eeldatav tarneaeg 1–5 tööpäeva alates müügilepingu sõlmimisest (vt Lepingu sõlmimise kord).

  • Välisriikidesse saatmisel sõltub tarneaeg sihtriigist ja kohaliku logistika eripäradest. Müüja ei paku eraldi kiir- või ekspresstarne võimalust.

  • Müüja teeb omalt poolt kõik võimaliku, et täita nimetatud tarneaegu, kuid ei vastuta hilinemise eest, kui hilinemine on põhjustatud Müüjast sõltumatutest asjaoludest (nt logistikapakkuja viivitused).

5.3 Tarnekulud

  • Tarnekulud võivad olla toote hinna sisse arvestatud või kuvatakse need eraldi ostukorvis, enne tellimuse lõplikku kinnitamist.

  • Juhul kui tegemist on tasuta tarnega, on see selgelt märgitud tootelehel või ostukorvis (nt „free shipping“).

  • Välismaale saatmisel võib kokkuleppe alusel lisanduda täiendav transporditasu, millest Müüja teavitab Klienti enne tellimuse lõplikku kinnitamist.

5.4 Ekspordipiirangud ja erikokkulepped

  • Müüja pakub toodet peamiselt Eesti turule. Välisriikidesse saatmine toimub eraldiseisva kokkuleppe alusel.

  • Müüja võib keelduda tellimuse täitmisest riikidesse, kuhu kohaletoimetamisega kaasnevad põhjuslikud piirangud või ebaproportsionaalselt suured kulud.

5.5 Kättesaamise kord

  • Klient valib sobiva Omniva või DPD pakiautomaadi, kuhu toode toimetatakse.

  • Kui Klient ei jõua pakile õigeaegselt järele, rakenduvad vastava logistikateenuse (Omniva või DPD) enda eeskirjad saadetise hoiustamise ja tagastamise kohta.

5.6 Teavitused ja jälgimine

  • Müüja saadab Kliendile e-posti teel teavituse, kui tellimus on teele pandud.

  • Müüjal hetkel puudub automatiseeritud süsteem paki jälgimiskoodi edastamiseks, mistõttu jälgimiskoodi ei ole võimalik Kliendile pakkuda.

5.7 Saadetise kadumine või kahjustumine

  • Kui saadetis läheb logistikaettevõtte (Omniva või DPD) kinnitatud vea tõttu kaduma, saadab Müüja Kliendile uue toote tasuta.

  • Kui toode saab transpordi käigus kahjustada, tuleb Kliendil esitada Müüjale fotod kahjustatud tootest. Seejärel saadab Müüja asendustoote samuti tasuta.


6. Kauba tagastamise õigus ja taganemisõigus

6.1 14-päevane taganemisõigus

  • Tarbijal on õigus põhjust avaldamata taganeda müügilepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamise kuupäevast.

  • Taganemisest teavitamiseks tuleb Kliendil saata e-kiri aadressile info@parkimiskell24.ee, milles on märgitud tellimuse number ja muude tellimuse tuvastamiseks vajalike andmete info.

6.2 Tagastamise protsess

  • Klient peab tagastama toote(d) originaalpakendis ning omal kulul ühele järgmistest aadressidest:

    1. Pärnu Turu Rimi Omniva pakiautomaati (lisada vajalikud andmed paki suunamiseks)

    2. Akadeemia tn 5-13, 80011, Pärnu maakond, Pärnu linn

  • Klient vastutab kauba turvalise pakkimise eest nii, et see ei saaks tagasiteel kahjustada.

  • Tagastamise saatmiskulud tasub Klient ise, välja arvatud juhul, kui Müüja on erandkorras kokkuleppinud teisiti.

6.3 Eritingimused

  • Müüja e-poes ei ole spetsiifilisi tooteid, millele seadusest tulenevalt ei laieneks taganemisõigus.

  • Kui toode on rikutud, puudulik või muul moel kasutuskõlbmatuks muudetud, on Müüjal õigus keelduda tagasimaksest või teha selle suurendatud kulude katteks osaline tagastus.

6.4 Tagastamise tagajärjed

  • Müüja teeb Kliendile tagasimakse hiljemalt 14 päeva jooksul alates hetkest, mil Müüja on tagastatud kauba kätte saanud ja veendunud selle korrasolekus.

  • Lõhutud või kahjustatud toote korral Müüjal puudub kohustus tagasimakset teha.

  • Lisaks kauba maksumusele tagastatakse Kliendile ka esialgne saatmiskulu.

6.5 Vahetused

  • Toodete vahetust (nt suuruse või muu toote vastu) Müüja ei paku. Tagastusprotsessi tulemusel sooritatakse ainult rahaline tagastus.

7. Pretensioonide esitamise kord ja garantii

7.1 Pretensiooni esitamise õigus

  • Kliendil on õigus esitada toote kohta pretensioon kahe (2) aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, kui kaup ei vasta lepingutingimustele või ilmneb tootmisdefekt.

  • Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud kauba tavapärase kulumise või vale kasutamise tulemusena.

7.2 Garantii

  • Müüja või tootja ei anna kaubale eraldi garantiid. Kehtib vaid seadusest tulenev pretensiooni esitamise õigus (2 aastat).

7.3 Pretensioonide menetlemise kord

  • Pretensioon või garantiinõue tuleb esitada kirjalikult e-posti aadressil info@parkimiskell24.ee.

  • Pretensiooni esitamisel palume lisada:

    • Tellimuse number või muu tellimust tuvastav info

    • Kauba ostukuupäev

    • Defekti või puuduse detailne kirjeldus (ning võimalusel fotod/illustratsioonid).

  • Müüja vastab pretensioonile hiljemalt 14 päeva jooksul alates selle kättesaamisest.

7.4 Puuduse kõrvaldamine või raha tagastamine

  • Kui Müüja tuvastab, et tegemist on toote või tootmise defektiga, asendab Müüja defektse toote või tagastab Kliendile ostusumma.

  • Pretensiooni rahuldamisel hüvitab Müüja ka toote tagastamisega seotud põhjendatud kulud. Esialgu tasub tagastuse transpordikulud Klient, mis hiljem hüvitatakse, kui pretensioon osutub õigustatuks.

7.5 Vastutuse piirang

  • Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud toote valest kasutamisest, lohakas ümberkäimisest või tavapärasest kulumisest tulenevalt.

8. Vaidluste lahendamine

8.1 Läbirääkimised

  • Müüja eelistab kõiki vaidlusi ning erimeelsusi lahendada omavaheliste läbirääkimiste teel. Kui Klient avastab probleemi või ei ole teenuse/tootega rahul, palume esmalt võtta ühendust Müüjaga e-posti aadressil info@parkimiskell24.ee.

8.2 Kohtuväline lahendamine

  • Kui vaidlust ei õnnestu läbirääkimiste teel lahendada, võib tarbija pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti (TTJA) tarbijavaidluste komisjoni poole (aadress: www.ttja.ee).

  • EL tarbijal on õigus kasutada ka Euroopa Komisjoni veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR), mis asub aadressil ec.europa.eu/consumers/odr.

8.3 Kohtumenetlus

  • Kui pooled ei saavuta kokkulepet läbirääkimiste teel ega kohtuvälise vaidluste lahendamise korras, on igal poolel õigus pöörduda Eesti Vabariigi kohtusse.

  • Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi kehtivast õigusest ning ametlike kohtudokumentide alusel algatatavast menetlusest.

  • Käesolevates tingimustes käsitlemata küsimustes juhindutakse võlaõigusseadusest (VÕS) ja teistest Eesti õigusaktidest.

9. Isikuandmete töötlemine

9.1 Kogutavad andmed

  • Müüja kogub Kliendi isikuandmeid, nagu nimi, telefoninumber, e-posti aadress, mis on vajalikud tellimuse vormistamiseks ja täitmiseks. Lisaks kasutab E-pood küpsiseid Kliendi kasutajakogemuse parandamiseks.

9.2 Töötlemise eesmärk

  • Kliendi isikuandmeid töödeldakse eelkõige tellimuste täitmiseks (sh arveldamine, tarneinfo edastamine) ning turunduslikul eesmärgil (uudiskirjad, pakkumised).

  • Uudiskirjade saatmiseks kogutakse eraldi e-posti aadresse, mille Klient ise sisestab vastavale vormile E-poe lehe allosas või muus kohas, kus uudiskirja tellimine on märgitud.

9.3 Säilitamine

  • Kliendi andmeid säilitatakse Müüja poolt kasutatavas pilveteenuses, mis on vajalik e-poe funktsioneerimiseks.

  • Uudiskirja e-posti aadresse säilitatakse täiendavalt meiliturunduse teenuse pakkuja süsteemis.

  • Säilitustähtaega ei ole eraldi määratud, kuid andmeid hoitakse nii kaua, kui see on raamatupidamisnõuete täitmiseks või muul moel seadusega nõutud.

9.4 Andmete edastamine kolmandatele osapooltele

  • Müüja võib edastada Kliendi andmeid makseteenuse pakkujatele (nt Stripe), kuller- või logistikateenuse pakkujatele (nt Omniva, DPD) ning turundusteenuse osutajatele, kuid ainult ulatuses, mis on vajalik teenuse osutamiseks.

  • Müüja ei müü Kliendi andmeid kolmandatele osapooltele ega edasta neid muudel eesmärkidel, kui käesolevates tingimustes märgitud.

9.5 Andmete turvalisus

  • Ligipääs kogutud andmetele on üksnes Müüja volitatud isikutel, kellel on vajalikud ligipääsuõigused. Müüja rakendab mõistlikke organisatsioonilisi ja tehnilisi turvameetmeid isikuandmete kaitsmiseks.

9.6 Kliendi õigused

  • Kliendil on õigus küsida Müüjalt teavet tema kohta kogutud isikuandmete kohta, saates selleks kirjaliku taotluse e-posti aadressile info@parkimiskell24.ee.

  • Kliendil on õigus nõuda ebaõigete andmete parandamist, kustutamist või andmete töötlemise piiramist, kui selleks on õiguslik alus (nt isikuandmete kaitse üldmäärusest tulenevalt).

  • Klient saab turunduslikust suhtlusest (uudiskirjad jms) igal ajal loobuda, kasutades vastavat loobumislinki saadud kirjas või teavitades Müüjat e-postiga.

9.7 Privaatsus- ja andmekaitsetingimused

  • Täpsemat teavet andmete töötlemise kohta leiab Müüja eraldi privaatsuspoliitikast, mis asub aadressil: parkimiskell24.ee/privaatsus-tingimused.

  • Käesolevad müügitingimused kehtivad kooskõlas Eesti Vabariigis ja Euroopa Liidus kehtivate isikuandmete kaitse regulatsioonidega, sh GDPR ja Eesti isikuandmete kaitse seadus.


10. Vastutuse piirangud

10.1 Üldised sätted

  • Müüja ei võta vastutust kahju või kulude eest, mis on tekkinud Kliendi või kolmandate osapoolte tegevuse või tegevusetuse tulemusena (sh toote ebaõigest kasutamisest, hooldamisest või säilitamisest).

10.2 Kohalike nõuete järgimine

  • Klient on kohustatud enne toote kasutamist tutvuma kohalike seaduste, omavalitsuste määruste ning muude kehtivate nõuetega, mis võivad toote kasutamist reguleerida.

  • Müüja ei vastuta toote kasutamisest tulenevate võimalike õiguslike või muude tagajärgede eest, kui toote kasutamine pole vastavuses kehtivate õigusaktide või regulatsioonidega.

10.3 Kliendi vastutus

  • Klient vastutab ise toote õige, ohutu ja nõuetele vastava kasutamise eest ning kannab kõik kahjud või kulud, mis võivad tekkida ebasobivast või õigusvastasest kasutamisest.

  • Müüja ei vastuta kahju eest, mis on põhjustatud Kliendi asukohariigis või kohalikes jurisdiktsioonides kehtivate seaduste rikkumisest, kui toode ei vasta nendes kehtestatud nõuetele.

10.4 Tehnilised tõrked

  • Müüja püüab tagada, et E-pood toimib jätkuvalt ja tõrgeteta, kuid ei garanteeri platvormi katkematut või veatut tööd. Müüja ei vastuta otseste ega kaudsete kahjude eest, mis on seotud E-poe tehniliste rikete, viivituste või muude tehniliste probleemidega (sh kolmandate osapoolte teenusepakkujate tõrgete või katkestustega).

10.5 Seadusega ettenähtud õiguste säilimine

  • Ükski käesolevas punktis sätestatud vastutuse piirang ei piira Kliendi seadusjärgseid õigusi, sealhulgas tarbija pretensiooni esitamise õigust ja muid võlaõigusseadusest tulenevaid kohustuslikke sätteid.

  • Müüja ei vabane vastutusest juhtudel, kus kahju on põhjustatud Müüja tahtliku tegevuse, raske hooletuse või muude seadusega reguleeritud juhtumite tõttu.

11. Muud olulised tingimused

11.1 Tingimuste kehtivus ja muutmine

  • Käesolevad müügitingimused kehtivad alates 19.01.2025 ning on jõus kuni Müüja asendab või uuendab need uutega.

  • Müüjal on õigus müügitingimusi igal ajal ühepoolselt muuta, et viia need vastavusse kehtivate õigusaktide, turuolukorra või muudatustega oma tegevustes.

  • Kui Müüja muudab müügitingimusi, avaldatakse uus versioon E-poes. Olulistest muudatustest (nt mis võivad mõjutada Klienti) teavitatakse Klienti E-poe kaudu või e-posti teel (kui see on tehniliselt ja sisuliselt võimalik).

  • Tingimuste muudatused jõustuvad alates nende avaldamisest E-poes, välja arvatud juhul, kui tingimuste uues versioonis on sätestatud teisiti.

11.2 Kohaldatav õigus

  • Käesolevatele tingimustele ja nendest tulenevatele või nendega seotud suhetele kohalduvad Eesti Vabariigi seadused.

  • Kui poolte vahel tekivad erimeelsused, mida ei ole võimalik lahendada läbirääkimiste teel, lahendatakse need vastavalt peatükile „Vaidluste lahendamine”.

11.3 Kasutuspiirangud

  • Müüja müüb peamiselt füüsilisi tooteid (nt parkimiskell), mistõttu digitaalse sisu või autoriõigusega kaitstud sisu kasutuspiirangud ei ole kohaldatavad, välja arvatud juhul, kui E-poes on teisiti märgitud.

  • Kõik E-poes avaldatud tekstid, pildid ja muu sisu (sealhulgas kauba kirjeldused ja kaubamärgid) on kaitstud intellektuaalomandi õigustega ning neid ei ole lubatud kopeerida, reprodutseerida ega muul viisil kasutada ilma Müüja kirjaliku nõusolekuta.


12. Kontakt ja lisainfo

Kui teil on küsimusi nende tingimuste või Veebilehe kasutamise kohta, võtke palun ühendust:

  • UJ Auto OÜ, reg.kood 16841799

  • EE102667972

  • Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Akadeemia tn 5-13, 80011

  • info@parkimiskell24.ee